FAQ

Zakładanie oraz prowadzenie konta

Aby założyć konto kliknij przycisk „dołącz” na banerze strony głównej lub przycisk „zarejestruj się” widniejący w prawym górnym rogu strony. Następnie wypełnij wszystkie wymagane pola, załącz plik PDF i naciśnij przycisk „zarejestruj się” na dole formularza. Oczekuj na wiadomość zwrotną potwierdzającą akceptację Twojego wniosku.

Aktualna lista zawodów kwalifikujących się do programu dostępna jest na stronie „o nas” po kliknięciu niebieskiego przycisku „pełna lista zawodów”. Jeśli uważasz, że Twój zawód pasuje do idei Heropass, natomiast nie jest on wypisany na liście, możesz podczas rejestracji w polu „wybierz zawód” wybrać opcję „inne” i wpisać swój zawód do formularza. Możesz również skontaktować się z nami mailowo pod adresem kontakt@heropass.pl.

W celu filtrowania osób niepracujących w zawodach wymienionych na stronie „o nas”, każde konto weryfikowane jest indywidualnie. Weryfikacja zazwyczaj trwa do kilku godzin. Maksymalny czas oczekiwania na weryfikację konta to 48 godzin. Możliwość zalogowania otrzymuje się po potwierdzeniu dołączenia do programu, o czym użytkownik informowany jest mailowo.

Prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@heropass.pl. Wiadomość musi zostać wysłana z adresu e-mail przypisanego do konta.

Rabaty online

W sekcji oferty na naszej stronie internetowej udostępniona jest lista firm oferujących rabaty. Przy każdej ofercie opisane są warunki korzystania z niej. Wystarczy kliknąć na napis “pokaż kod”, skopiować go i użyć w sklepie internetowym partnera.

Nie, korzystanie z rabatów online jest darmowe dla naszych użytkowników.

Prosimy o informację o tym zdarzeniu na adres mailowy kontakt@heropass.pl.

Korzystanie z usługi

Zalogować można się po otrzymaniu maila z potwierdzeniem rejestracji konta. Jeśli otrzymałeś ten mail i nadal nie możesz się zalogować, polecamy zmienić hasło klikając „nie pamiętasz hasła?” w oknie logowania. Prosimy o zwracanie szczególnej uwagi na wielkość liter oraz na przycisk Caps Lock na klawiaturze.

Prosimy o wiadomość e-mail na adres kontakt@heropass.pl wysłaną z aktualnego adresu e-mail. W treści wiadomości prosimy o podanie nowego adresu.

Po zalogowaniu na stronie otrzymuje się możliwość przejścia do sekcji „oferty” znajdującej się w górnym pasku menu. W sekcji oferty widnieje mapa z wszystkimi punktami stacjonarnymi honorującymi kartę Heropass oraz opisy ofert. Wystarczy pokazać kartę Heropass obsłudze w punkcie stacjonarnym. 

Karta Heropass

Karta Heropass jest  potwierdzeniem uczestniczenia w programie Heropass. Uprawnia ona do korzystania z rabatów w miejscach stacjonarnych naszych partnerów.

W tym momencie możliwość zamówienia karty nie jest możliwa. W najbliższym czasie będzie można to zrobić poprzez formularz na naszej stronie internetowej.

Pokaż kartę obsłudze sklepu lub lokalu, który współpracuje z Heropass. Obsługa naliczy rabat.

W celu zamówienia nowej karty prosimy o wiadomość na adres mailowy kontakt@heropass.pl. Koszt wydania nowej karty przed zakończeniem terminu ważności poprzedniej to 50 PLN.

Partnerzy Heropass

Wypełnij wniosek, który znajduje się w sekcji “dodaj swój biznes” na naszej stronie internetowej.

Uczestnictwo jest całkowicie darmowe, jedynym wymaganiem jest udostępnienie użytkownikom Heropass dedykowanej dla nich zniżki.

Wartość oraz warunki rabatu są dowolne. Nasi partnerzy udostępniają zniżki rzędu 5-25% na cały asortyment lub wybrane produkty. Wymagamy jednak, aby rabat był stworzony tylko i wyłącznie dla użytkowników Heropass.